7 Mart 2012 Çarşamba

ÜÇÜNCÜ GÜN


      Hala öğreniyorum....
      Michelangelo...

Bugün İşlenen  Konular 
  • İnternet Teknolojileri:  Web Araçlarını Anlamak ve Keşfetmek
  • Var olan Uygulamaları  Öğrenme
  • Web 2.0 Araçlarını Belirleme ve Uygulama
  • Web 2.0 Araçlarının Kullanılması
  • Web 2.0 Araçlarının Yönetimi




11 yorum:

  1. atemur
    Yoğun geçen birgün ve geceden sonra tekrar yoğun bir gün. Çalışma ortamının pekte sağlıklı olmadığı ama tüm arkadaşların öğrenme çabası içinde olduğu içerik olarak dolu geçen bir gün....

    YanıtlaSil
  2. Google Dokümanlarını tanımak ve işlevsel olarak kullanma yolunda bilgiler öğrenmek keyifliydi. Aynı zamanda bu konuda çok çaba ve emek sarf etmem gerektiği de çok açık ortada. Öğrenmenin kalıcı olabilmesi için sürekli tekrar yapmam gerekecek. Diğer web araçlarından blog ve wiki hakkında bilgiler almak ve uygulamak ise ben de bu işin nereye gittiği hakkında fazla bir fikrimin olmadığı noktasına getirdi. Hakkımızda hayırlısı. İyi geceler.

    YanıtlaSil
  3. yoğun seminer çalışmalarının 3. gününde arkadaşlardan şehir merkezinde olmamıza rağmen çarşıya çıkıp bir gezemediklerini söyleyenler oldu. fakat tatlı bir yorgunluk olduğu için çalışmalarımıza son sürat devam edebiliyoruz. sıkıntı yok.

    YanıtlaSil
  4. Mihangelo'nun dediği gibi "Hala Öğreniyoruz" hemde yoğun ve yorucu olmasına rağmen. Ancak sanal dünyadan bir şeyler öğrenip yerimizi almanın keyfide başka... yarın daha yoğun, yorucu ve uzuuuuun bir gün bizi bekliyor sanırım.:)

    YanıtlaSil
  5. Yorucu ama zevkli bir gündü.Öğrenmeye devam ediyoruz. Değişime ayak uydurmaya çalışıyoruz. Wiki sayfalarını düzenlemede biraz sıkıntı yaşıyorum. Onunda üstesinden geleceğim.

    YanıtlaSil
  6. Web 2 teknolojilerinin eğitim öğretim ortamına aktarımı hakkında bilgi paylaşımında bulunduk. Benim için yorucu bir gündü.

    YanıtlaSil
  7. Benim için üçüncü kurs günü, ilk iki günden daha iyiydi. Yalnız blog ve wiki konusunda biraz hızlı geçtik.

    YanıtlaSil
  8. Bu konuları kendime daha yakın hissettim:)

    YanıtlaSil
  9. Hala öğreniyorum diyor ya hani. İşte öyle bir şey..

    YanıtlaSil
  10. HER NE KADAR YOĞUN OLSADA YORULSAK DA ÖĞRENMEYE DEVAM..KUANTUM SIÇRAMASI YAPIYORUM HER DERS...:)

    YanıtlaSil
  11. bugün web 2.0 uygulamaları öğrendik. bugünden sonra web 2,0 eğitim ortamında uygulama ve bu çalışmaları öğretme strateji geliştirme süreci başlıyor yani iş bundan sonra başlıyor

    YanıtlaSil

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews