skip to main |
skip to sidebar
ÜÇÜNCÜ GÜN
Hala öğreniyorum....
Michelangelo...
Bugün İşlenen Konular
- İnternet Teknolojileri: Web Araçlarını Anlamak ve Keşfetmek
- Var olan Uygulamaları Öğrenme
- Web 2.0 Araçlarını Belirleme ve Uygulama
- Web 2.0 Araçlarının Kullanılması
- Web 2.0 Araçlarının Yönetimi
atemur
YanıtlaSilYoğun geçen birgün ve geceden sonra tekrar yoğun bir gün. Çalışma ortamının pekte sağlıklı olmadığı ama tüm arkadaşların öğrenme çabası içinde olduğu içerik olarak dolu geçen bir gün....
Google Dokümanlarını tanımak ve işlevsel olarak kullanma yolunda bilgiler öğrenmek keyifliydi. Aynı zamanda bu konuda çok çaba ve emek sarf etmem gerektiği de çok açık ortada. Öğrenmenin kalıcı olabilmesi için sürekli tekrar yapmam gerekecek. Diğer web araçlarından blog ve wiki hakkında bilgiler almak ve uygulamak ise ben de bu işin nereye gittiği hakkında fazla bir fikrimin olmadığı noktasına getirdi. Hakkımızda hayırlısı. İyi geceler.
YanıtlaSilyoğun seminer çalışmalarının 3. gününde arkadaşlardan şehir merkezinde olmamıza rağmen çarşıya çıkıp bir gezemediklerini söyleyenler oldu. fakat tatlı bir yorgunluk olduğu için çalışmalarımıza son sürat devam edebiliyoruz. sıkıntı yok.
YanıtlaSilMihangelo'nun dediği gibi "Hala Öğreniyoruz" hemde yoğun ve yorucu olmasına rağmen. Ancak sanal dünyadan bir şeyler öğrenip yerimizi almanın keyfide başka... yarın daha yoğun, yorucu ve uzuuuuun bir gün bizi bekliyor sanırım.:)
YanıtlaSilYorucu ama zevkli bir gündü.Öğrenmeye devam ediyoruz. Değişime ayak uydurmaya çalışıyoruz. Wiki sayfalarını düzenlemede biraz sıkıntı yaşıyorum. Onunda üstesinden geleceğim.
YanıtlaSilWeb 2 teknolojilerinin eğitim öğretim ortamına aktarımı hakkında bilgi paylaşımında bulunduk. Benim için yorucu bir gündü.
YanıtlaSilBenim için üçüncü kurs günü, ilk iki günden daha iyiydi. Yalnız blog ve wiki konusunda biraz hızlı geçtik.
YanıtlaSilBu konuları kendime daha yakın hissettim:)
YanıtlaSilHala öğreniyorum diyor ya hani. İşte öyle bir şey..
YanıtlaSilHER NE KADAR YOĞUN OLSADA YORULSAK DA ÖĞRENMEYE DEVAM..KUANTUM SIÇRAMASI YAPIYORUM HER DERS...:)
YanıtlaSilbugün web 2.0 uygulamaları öğrendik. bugünden sonra web 2,0 eğitim ortamında uygulama ve bu çalışmaları öğretme strateji geliştirme süreci başlıyor yani iş bundan sonra başlıyor
YanıtlaSil