6 Mart 2012 Salı

İKİNCİ GÜN

Hakk'ın karşına çıkardığı değişimlere direnmek yerine, teslim ol.. Bırak hayat sana rağmen değil, seninle beraber aksın.. ŞEMS-İ TEBRİZİ


Bugün İşlenen  Konular


Değişim ve Öğrenme Kaynakları ve Değişimi Yönetmek
21. Yüzyıl Becerileri: Dünyada ve Türkiye de Durum
Çeşitli Öğrenme ve Öğretme Kaynaklarını incelemek: CD ve Internet Ortamında
Sosyal Medya: Dünyada ve Türkiye de Kullanımı ve Etkileri
Bilinçli ve Güvenli Kullanım ve Internet Etiği (Telif hakları , insan hakları vs.),  Okul Zorbalığı ve Siber Zorbalık

14 yorum:

  1. yorucu ve değişik bir gündü...galiba değişime direnemeyeceğiz:)

    YanıtlaSil
  2. Yorucu ve keyifli bir günün sonunda yatağıma huzurla giriyorum.

    YanıtlaSil
  3. Özgürlük ve sınırları derken bir de bakmışız akşam olmuş, akşamda yarım saatlik bir sunuyu ikibuçık saatte sunuvermişiz.

    YanıtlaSil
  4. Verimli bir çalışmanın ardından verimsiz bir uyku oldu.Hala toparlanamadım.

    YanıtlaSil
  5. Takım ruhunun güzelliği....ve dayanılmaz yorgunluğu olmasına rağmen yine etkileşimin güzel olduğu bir gündü...Oksijensiz kalsak da :)

    YanıtlaSil
  6. Sosyal medya, internet etiği ve siber zorbalık gibi konularda tarafımda bir duyarlılık oluşmaya başladığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Durun bakalım! Daha neler göreceğiz neler?
    :))

    YanıtlaSil
  8. Grubumuz liderlik hakkında kısa ama güzel bir sunum yaptı.

    YanıtlaSil
  9. Verimli ve yorucu bir gündü. Ders 10 dakika daha geç bitmiş olsaydı, boya kokusundan dolayı bir iki fire verebilirdik.

    YanıtlaSil
  10. 21.yy becerilerini öğrencilere kazandırma konusunda öğretmen ve yönetici öneminin ve etkisinin büyük olduğunu anladık.

    YanıtlaSil
  11. Yoğun ve keyifli bir gündü.

    YanıtlaSil
  12. Eğitim görevlilerimiz akşam 9:00 a kadar sınıfta kursiyerlerin çalıştığını görünce şaşırıyorlar.Bizde kendimize şaşırıyoruz hangi kurta kursiyerler gece 11:00 kadar neşeyle çalışıyor?Eğitim Görevlilerimize bu güzel ortamdan dolayı teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. yorucu ama etkileşimli bir gündü. gece 23 e kadar süren sunumların soru cevap bölümü oldukça eğlenceliydi.

    YanıtlaSil
  14. ikinci gün forumun en yoğun ve en yorucu günüydü. sekiz saat dersin üzerine akşamleyin yaptığımız iki saatlik sununm bizleri bir hayli yordu. fakat tatlı bir yorgunluktu.

    YanıtlaSil

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews