Değerli yol arkadaşlarımız,
Lütfen birinci güne ilişkin düşüncelerinizi yorum kutucuğuna ekleyiniz.
Bugün İşlenen Konular:
Lütfen birinci güne ilişkin düşüncelerinizi yorum kutucuğuna ekleyiniz.
Bugün İşlenen Konular:
- Kursun genel tanıtımı
- Tanışma ve Başarı Hikayeleri
- Dünyada ve Türkiyede Eğitim Teknolojileri.
- Teknoloji Uygulamalarında Hedefler ve Eğitim Liderlerinin Rolü.
- Türkiye’de Eğitim Teknolojisi Yatırımları ve Fatih Projesi
- Fatih Projesi Örneğinde Planlama: Kişisel Eylem Planının Gözden Geçirilmesi



Farklı illerden gelen,farklı görevlerler de bulunan öğretmenlerimizi tanımak çok güzeldi.Forum hakkında kafamda oturmayan bilgiler vardı bunların büyük çoğunluğu kafamda oturdu,ilerleyen günlerde dahada iyi olacağına inanıyorum,bugün konunun biraz da olsa dağıldığına inanıyorum,vaktimiz sınırlı bu beş gün içinde konunun çok fazla dağılmadan çok şey öğrenip buradan ayrılmak ve gittiğim yerde faydalı olmak istiyorum...
YanıtlaSilbu günkü forum güzel geçti. yarın daha güzel geçmesi temennisiyle...
YanıtlaSilHeyecan verici ve ümitlerin biraz daha arttığı birgün geçirdim.
YanıtlaSilKursun genel içeriği hakkında bilgiler aldıktan sonra, sıcak ve samimi bir ortamda tanışma faslı gayet güzeldi. Daha sonrasında tam bir forum havasında, keyifli bir şekilde; dünyada ve Türkiye’de eğitim teknolojilerini, teknoloji uygulamalarında hedefler ve eğitim liderlerinin rolünü, Türkiye’de eğitim teknolojisi yatırımlarını ve Fatih Projesi hakkında görüşlerimizi paylaşarak eksik bilgilerimizi tamamlama fırsatı bulduk. Bu Forumun farkındalık yaratması açısında çok yararlı olacağını ve bu farkındalığı gittiğim yerde en iyi şekilde hissettireceğimi düşünüyorum. Katılımcı ve eğitim görevlisi arkadaşlara teşekkürler.
YanıtlaSilYusuf ŞENUFUK
YanıtlaSilBugün forum konumuzun felsefesi ve hedeflerimizi tartıştık. Normal hizmetiçi faaliyetlerine oranla daha yoğun ve etkileşimli bir çalışmaydı.
İyi Akşamlar. Fatih Teknoloji ve liderlik forumundaki beklentim daha çok bilgisayar ve internet üzerine idi. Ancak bugünkü çalışmalar daha çok düşünce ve forum boyutunda oldu. İnşallah yarın beklentilerimizi karşılar. İyi geceler.
YanıtlaSilZamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Umarım her günüm böyle geçer.Ancak odama çıktığımda yorulduğumun farkına vardım.
YanıtlaSilatemur
YanıtlaSilÜlkemin değişik illerinden gelen arkadaşlarımla tanıştığıma memnun oldum. Bilmediğimiz için stres yapan seminer ilk günün ısınma çalışmaları ve öğrenmeye başlayınca bir de hocalarımız gayretleri ile azalmaya başladı.
yoğun bir gündü.
YanıtlaSilForumun ilk günü o bildiğimiz hizmetiçi eğitim faaliyetlerinden çok farklı bir ortamda gerçekleşti. Öncelikle böyle bir ortam hazırlayıp kaynaşma ve etkileşimin hızlanmasını sağlayan eğitim görevlilerimize teşekkürlerimi sunuyorum. Forumun amacı fatih projesinin felsefesi ve bu proje de biz yöneticilere düşen görevi tartıştık, farkındalık oluşturma adına güzel bir gündü...
YanıtlaSilevet... öncelikle bütün arkadaşlarıma ve öğretim görevlilerimize iyi akşamlar dileyerek başlayayım. bakanlığımızın önem verdiği büyük bir projenin küçük hatlarla girişi yapıldı. katkılar sağlayacağını söyleyebilirim.
YanıtlaSilİletişimin ve etkileşimin yoğun,paylaşımların verimli ve etkili olduğu keyifli bir gündü..Emeği geçenlere teşekkürler...:))
YanıtlaSilİlk gün oldukça keyifli geçti. Zihnimdeki bir çok soruya cevap buldum. Dolu dolu bir hafta geçeceğe benziyor. Cuma günü yüzlerde tebessümle ayrılacağımız düşüncesiyle..
YanıtlaSilŞükrü Gündemir
güzel bir gündü yargıların kırıldığı teknolojinin eğitime montajını nasıl yapılacağını öğrendik
YanıtlaSililk gün edindiğim izlenim maddeye ruh vermeye çalışan bir seminer olduğudur. bu bakımdan katıldığım için çok sevindim.
YanıtlaSil