9 Mart 2012 Cuma

Beşinci Gün


"Size öğretecek bir öğretmen, sizi kurtaracak bir kurtarıcı, ne yapılması gerektiğini söyleyecek bir guru olmadığını gerçekten anladığınız zaman, her şeyi kendiniz yapmak zorunda olacaksınız, bu da olağanüstü bir enerji gerektirir."
"Hayal edilemeyecek kadar büyük bir enerji ise beynin içindeki geniş uzaydadır"
J.Krishnamurti

Bugün İşlenen Konular

Okul Teknoloji Planı ve Fatih Projesi ile Bütünleştirilmesi.

Okul Teknoloji ve Eylem Planı: Planlama ve Fatih Projesi Uygulamalarında Olası Risklerin Önlenmesi

Etkinliklerle Okul Teknoloji ve Eylem Planlarının Sunumu ve Değerlendirilmesi

İçerik DVD’sinin tanıtımı, Kurs Özeti ve Tartışma, Kurstan Sonuç Çıkartmak

Kursun Genel Değerlendirilmesi

Belge Dağıtımı ve Kapanış


Değerli yol arkadaşlarımız, dostlarımız,

Seminerin bütününe yönelik değerlendirmelerinizi bekliyoruz. Bize ışık tutun.

Yolunuz açık, önünüz ışık olsun...

3 yorum:

  1. Aksaraydan bir heyacanla ayrıldım,kurs öğretmenlerimizdeki heyacanı görünce milli eğitimde bir şeylerin bitmediğini anladım halbuki sırf bu kurumdan uzaklaşmak için yüksek lisans bile yapacaktım,artık yüksek lisansı eğitime yararlı olabilmek için yapacağım.Uygulanabilir bir teknoloji planı hazırladığımız zaman bunun bizim yolumuza ışık tutacağına inanıyorum.DVD içeriğinin çok güzel hazırlandığı belli oluyor bize kurs açarken sadece konuya hakim olmak bırakılmış,arkadaşlara dediğim gibi DVD de istiklal marşı bile var...Her şey için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. 5. gün ya da toplam 5 gün için söylenecek söz çok aslında...yoğun olduğu kadar güzel olan bir tempo.Diri kalabilmek için verilen çabalar ve (kendi adıma)duyulan mahcubiyet.Son gün hazırladığım ya da hazırlamakta kolaycılığa kaçtığım çalışmanın basitliği ve boşluğundan doğan mahcubiyet..Bir şeylerin hala bitmediğini görmenin mutluluğu..Emeğinize ve hoşgörünüze sağlık..sevgi ve mutlulukla..Görüşmek üzere..HÜLYA BEŞTEPE YILDIRIM

    YanıtlaSil
  3. Beşinci gün için yorum yapmak ve kursun tamamı hakkında bir kaç cümle söylemek gerekirse;
    Teknolojik araçlara yapılan yatırımların yanında bu araçları kullanacak öğretmenler ve diğer eğitim çalışanlarının da bu teknolojiyi anlama, kabul etme ve çalışmalarında kullanması noktasında kat edeceğimiz bir miktar yolumuz olduğunu düşünüyorum. Bu süreçte Teknoloji ve Liderlik Forumu kapsamında açılacak kurslarla katılımcıların bu konudaki hassasiyetleri gelişecek ve bütün bu yatırımlar amacına ulaşmış olacaktır. En azından bu yolda bir gelişme olacaktır diye düşünüyorum.
    Katıldığımız kursun kıymetli öğretim görevlilerine kurs süresince bizlere gösterdikleri ihtimam ve Teknoloji Liderlik Forumunun amacına uygun davranışlarından dolayı teşekkürlerimi sunarım.
    Görüşmek dileği ile...

    YanıtlaSil

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews